Uppe med tuppen

Fan va härligt att vakna klockan 4 och ligga o dra sig till halv sju!

Har dagen till ära rakat benen, tanterna i vår butik är ju vara vid mina vildvuxna ben men jag vill ju inte orsaka något obehag för mina nya kollegor idag!

Dagens jobbigaste är dock att göra matlåda, fan åt ju bara mackor igårkväll så får fixa mat nu. Roligt roligt, steker på lite nerskivad quornfile, får hotta upp det på nåt sätt. Lite Bearnaise och bönor kanske?
Nej nu vet jag dagens jobbigaste, att den vanliga osten är slut så jag får ha fulost på mackan. Blä. Vi köper alltid billig typ Euroshopper Edamer och river ner och har till tacos och sånt. Mycket billigare än att köpa färdigriven, och nu var det bara det som fanns kvar. Blää.

Hur som haver, ska bli en spännande dag hoppas jag. Tisdagar brukar ju vara mer eller mindre kaotiska så får nog mycket att stå i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback