Mot Sherwoodskogen!

Eller njae, men vi ska ut på cykeläventyr idag! Tänkte ta oss upp till Ågelsjön och tillbaka, måste bränna alla jävla kalorier jag fick i mig igår. Usch. Började bra med en liten frukost, till lunch blev det proteinshake och knäcke... sen gick det utför, åt pasta hemma för jag trodde Gustav hade ätit, sen kom jag till Linköping, o då käka vi pizza, även om jag bara åt halva brödet och allt innehåll så var det ganska gott om kalorier, sen hade jag grogg att dricka så blev 1½ liter läsk fullproppad med socker(dubbelurk), missade första tåget så satte oss på Burger King och åt pomme medan vi väntade på nästa.
Som ni förstår blir det att arbeta hårt idag!

Hade rätt trevligt, var så sjukt trött bara, blev inte bättre av alkoholen, satt o somnade i Petters kök, trots oväsendet. Var typ 50 pers där, stereon på max och väldigt hög stämning. Petter hade fått en skruvdragare i present som han fäste en sked på och hjälpte alla röra runt i sina drinkar med! Gick som på räls. Men efetersom jag var så trött så bestämde vi oss för att ta halv ett tåget hem, bara det att när vi ska gå är Gustavs mobil borta och vi letar som fan och hittar den tillslut i botten på soffan. Woho! Missade som sagt tåget och fick ta det som gick en timme senare, sov som små havregryn hela vägen hem.

Fan va ont i vaderna jag har efterallt springande på högklackat.

Nu surar Gustav för att jag sa att jag ville blogga innan vi åker, här får man inte ha några egna intressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback