Lunchtime

Det är faktiskt väldigt lyxigt att bo nära jobbet så man kan gå hem på lunchen och äta, eller gå ut med sin lilla hund!

Det är kul att ha djur, man känner sig alltid välkommen hem. Tills man kommer in i köket och blir arg på sin sambo som man bett mata djuren och skålarna står fortfarande tomma. Vi lär inte skaffa barn ihop innan han kan se efteratt djuren har mat och kissarnas låda är ren. Det är ett som är säkert.

Har varit väldigt lungt på jobbet idag, igår hade vi massor att göra. Konstigt det där. 5 timmar kvar tills jag är hemma för dagen, usch låter som en evighet. Men jag sitter och förbereder mig inför jobben i Linköping och Skavsta så ska nog få timmarna att gå.

Åååh vad solen hånar mig, skulle vara underbart att ta en långpromenad med Zion nu. Ajaj, får spela Fashion Wars nu istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback