Lördagskväll

Idag har vi hunnit med mycket, kom ur sängen halv nio, gjorde mig vacker, åkte till Vadstena på dop, tog en sväng via Ikea, stylade Anton och nu puttrar kastrullerna på spisen!

Dopet var jättefint, var i Sveriges äldsta kyrka i Herrestad utanför Vadstena, liten och mysig kyrka från medeltiden. Det var Gustavs kusinbarn Thyra som blev döpt, och hennes pappas kusins dotter också. Präst var Thyras morfar Thorbjörn, han är en rolig prick!
Blev jättestort kalas i prästgården efteråt, var väl en sisodär 90 gäster(snacka om presenter ungarna fick), massa god mat och anekdoter. Har frossat i västerbottenpaj kan jag lova, halleluljah!
Thyra är helt sjukt söt, jättestora ögon och kinderna alldeles runda och bulliga, riktiga äppelkider. När jag får barn ska den eller det också ha det, det har jag bestämt!

Nu ska vi ta o äta, ska nog ta några bloss på vattenpipan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback