Livet rullar på

Då var det en ny vecka med nya äventyr!

Alla räkningar är betalda så nu känner jag mig fågelfri(och fattig), bara till att insupa det sista av april för iår!
Herrejesus vad året gått fort! Om bara 2 månader och en dag är jag 23, tjugotre. Fan vad vuxet det låter. 22 är ju fortfarande lite att man är barnslig men 23 låter mycket äldre. Kolla på Gustav bara. Han är ju lastgammal, och han blir 24! Iiih jag är ihop med en snart 24-åring, tänk va häftig man kännt sig om man gått i gymnasiet nu. Fast då hade Gustav varit muppig. Killar som dejtar småtjejer förstår jag mig inte på. Kolla bara hur fjantig man var i gymnasiet. Vill man inte ha en erfaren, mogen kvinna som kan se på livet ur ett bredare perspektiv? Precis!

Fan vad varmt det var igår föresten, somnade på soffan och vaknade av att jag varhelt klibbig, o då hade jag bara shorts o linne på mig. Fick sova med balkongdörren öppen, det var nog bra för jag sov som en stock. LIlla Zion låg vid min fotända hela natten, det är sällan han tarGustavs säng, min är mycket bättre och jag knuffar inte ner honom i sömnen. Giza låg som vanligt och tröck vid min mage under täcket. Åh det är så mysigt med små djur.

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback