Jag hatar att gå upp tidigt

Blä för det.

Vaknade av att solen stack i ögonen snarare än att den kittlade i ansiktet, kollade på klockan, 6.07. Somnade om, vaknade av att en katt slickade mig i armhålan, kittlades ganska bra kan jag säga. Kollade klockan 6.23. Vaknade av mobilen 6.30. Snoozade en halvtimme. Vill everkligen inte gå ur sängen.
Det är märkligt det där hur man beter sig på morgonen, precis som att man tror att man inte behöver gå upp om man bara drar sig tillräckligt länge.
Massa kaffe.nu kan jag lova. Är inte alls hungrig men tvingade i mig två mackor annars kommer jag bara vara superhungrig tills lunch och inte kunna koncentrera mig. Usch jag känner mig bitter.

Skulle behövt vara ledig i helgen och bara träna, shoppa och ha det bra. Men icke, ska till en flygplatsbutik och jobba där. Enligt folk som varit där tidigare är det helt annorlunda, allt går lixom på autopilot (haha vad rolig jag är). Kommer hem runt 22 sen är jag bara ledig på söndag och sen back in buisness again.

Jag saknar att gå på gymnasiet. Fy fan va glidar det var. Att man bara inte fatta det då. Skulle jag få betalt som jag får nu för att gå i skolan skulle jag tamefan ha mvg i varenda ämne, plus att jag skulle läsa massa extrakurser.

Ska nog klicka hem lite mascara från beautyplanet nu. Då blir jag säkert glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback