Ingen återvändo

Igår fick jag ett gulligt sms av min kära sambo. Det är märkligt hur han inleder sms med mjuka ord ibland, precis som att han förväntar sig att jag ska bli arg...
Hur som haver så saknade han mig jättemycket och han hade gjort det hela dagen, och så hade han köpt ett tält.
Så nu finns det tydligen ingen återvändo på cykelsemestern när han hittat ett tält på 2.1 kg. Nånting säger mig att det inte är rosa=/

Somnade nästan på soffan igår när jag tittade på nån ny serie som hette Dollhouse(typ lite sci-fi fast som ska tilltala tjejer också tror jag tanken är), så gick upp o borstade tänderna och gick o la mig. Smsade med Caroline och försökte somna men gick sådär för katterna fick ryck och körde världens jävla rally genom hela lägenheten och över mig.

Somnade nog framåt 23 och släpade mig inte ur sängen förens vid 9 imorse... hur skönt som helst! Körde en halvmil på motioncykeln varvat med 100 situps, måste ju ligga i hårdträning här inför sommarens strapatser!
Har precis tryckt i mig massa god frukost (knäcke med ägg, majonäs och ruccola och så en latte till det - nyttigt som fan:D) så nu får jag allt ta o sminka mig och bege mig mot nya äventyr på jobbet! Fy fan vad jag ska sälja!

Åååh vad jag älskar när solen skiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback