I'm trimming that ass

Woho!

Precis varit på en riktig powerrunda. Tog samma väg som vi brukar men drog ner tiden typ 20-30 minuter, gick, joggade och sprang för glatta livet runt så både jag och Zion blev rejält genomkörda. Känns bra!
Har fått mycket bättre kondiotion från ingenstans känns det som, kan ha något med mina motioncykelpass, man tänker inte på att det är konditionsträning. Jag bara trampar på och kollar på kalorimätaren. Den är väldigt bra för självdiciplinen. När man cyklat typ en mil så står den på runt 250 kalorier, 100g choklad innehåller över 500 kalorier. Då är det rätt lätt att skippa chokladen, för sitta en mil på motioncyken är fan inte roligt.

Ska lägga mig på pilatesbollen och göra 200-300 situps till ett avsnitt Gossip Girl nu. Ooouh vad jag saknat Gossip Girl.

Iiih vad det rusar i musklerna på mig. Jag älskar att träna. Eller känslan efteråt. Den gör hela ansträngningen värt det.
När jag sprungit så fort jag kunde en bit förut så funderade jag på om jag inte skulle satsa på lite löpning? Är ju jättebra för astman att få upp konditionen, man blir ju smalare fortare och har jag med mig Zion så får ju han också träna lite extra.
Men man ser ju så fjantig ut när man springer i stan...

Jaja Gossip Girl var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback