I work all night I work all day

To pay the bills I have to pay. Ain't it sad?


Happ, vad trött jag blir. Skaffade klätterkort för att ta vara på friskvårdsbidraget vi får från jobbet. Bara det att jag inte fick nån ersättning eftersom enligt personalavdelningen klassas som en lyxsport av skatteverket. WTF? Fan va arg jag är, hade inte lagt de pengarna jag lagt på klättringen om jag vetat det. SKa ta o ringa till skatteverket imorn och se om det verkligen stämmer. Vet att de inte går med på sporter som har dyr kringutrustning, som golf o ridning. Men fucking klättring? man kan fan bouldra naken. Ingen jävla dyr utrustning där inte. Dessutom har klätterhallen ett gym. Som är betydligt billigare än typ Sats, men det får jag inte dra av för att använda eftersom det ligger i en lyxig hangar utan värme. Jag är så jävla arg.

Fan tappar lusten på allt när sånt här händer. Fan. Jag vill bara gråta för jag är så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback