Gräsänka

Jaha då var man lämnad åt sitt öde, varken man eller hund som skyddar mig om det kommer en mördare och tar mig inatt!
Karlarna har åkt ut på fisketur till Gustavs mamma, eller inte alla karlar, Lupin är hemma... men han är ju inte så jättemanlig.
Har tagit o städat, det är nästan lättast när man är själv men man blir så jävulskt förbannad på skiten.
Gustav den underbara hade lämnat en present i diskhon åt mig också. När jag kom hem slog en stank rakt i nyllet på mig och jag fattade inte vad det var... visade sig vara en termos med mögligt kaffe som han slängt i slasken! Varför inte diska ur den direkt? O fy helvete vad det lukta, höll på att kräkas. Kattlådan var väldoftande jämört med det kan jag lova.

Nu har jag dukat fram lite kvällsmat, knäcke med ost, avokado, rödlök, ruccola, paprika och soltorkade tomater. Serverat med ett glas väl kyld mjölk. Mums.

SKa nog se ett avsnitt United states of Tara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback