Goodmorning Sunshine!

Åååh vad härligt det är att vakna av att solen kittlar i ansiktet!

Har sovit som ett barn inatt, jättetungt och skönt, känner mig som en ny människa. Snoozade till kl 9, glömde att jag satt klockan på 8 för att jag skulle hinna gå till solariet, menmen - easy come easy go. Eller nåt...
Hursomhaver! Fan va skönt det var att duscha, kändes som jag inte gjort det på flera månader haha, masserade hårbotten så nu ska jag få fint hår idag, kan lova att jag luktar gott nu också! Hade African Cocoabean duschcremen som jag äälskar. Seriöstjag skulle vilja äta den, fan va gott den luktar! Finns på Yves Rocher. Och eftersom jag inte vill bli granskad som en viss annan blond bloggerksa kan jag säga att det här nedan är en reklambanner som jag tjänar pengar på om ni skulle vilja lukta lika gott som mig. Kan rekomendera det lösa pudret i lila burk, har haft det i några år nu. Funkar skitbra och är typ alltid nersatt på halva priset i butiken iaf, borde kunna vara samma på nätet?




Var var jag nu? Jo fan måste ju sminka mig och göra en dagens outfit! Good shit! ÅÅh varför kunde jag inte vara ledig idag också för? Då hade jag stuckit iväg på en löprunda runt åbackarna direkt!
Iiih! Det pirrari hela kroppen på mig när solen tittarfram, fatta lycklig människa jag kommer vara i Australien!
Åh vi måste åka, får säga upp lägenheten om ingen vill hyra den? *blinkblink*

Pussigull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback