Good morning bitches

Strålande sol! Jag känner mig helt strålande själv efter en härlig morgonpromenad med vår lille hund. Fick gå o gnugga mig i ögonen för solen lyste så dant, ååh dessa vårkänslor. Vill springa iväg på picnic i parken nu! nu! NU! Men jag får nog vänta iaf två månader till.. ack om vi ändå bodde i Australien nu. Är så jävla pepp på att komma utomlands, upptäcka världen! Lära mig surfa, bli asgrym klättrare, träffa massa roliga människor!

Tänk vad lite sol kan göra!

Kollade min skatteåtebäring, straxt under 7000 blir det iaf, Gustav får typ samma, så då har vi cykelsemestern i Italien helt safe. Plus att Gustav inväntar försäkringspengar och jag ska försöka spara massa sen när vi har besparingar så det räcker kan vi dra iväg! Funderar dock på om jag skulle ta mig i kragen o fixa körkortet så fort som möjligt, känns ju som att det kan vara bra att ha ett om man söker jobb o så i Australien, som nanny måste man ju typ ha det. Och jag tror inte att det skadar om man vill hyra en bil nån gång o åka på äventyr.

Fan nu känner jag mig sådär nervöst lycklig i bröstet. Men vi måste ju som sagt spara ett tag framöver, även om vi jobbar där nere så vill man ju ha en buffert om nåt händer och vi måste med första bästa flyg hem typ.

IIIIH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback