Godmorgon alla glada

Woho!

Blev utgång med Caroline igår natt. Fan va skoj det var! Dansade gärnet och träffade massa trevliga människor!
Min gamla vapendragare Andres, haha, det var tider det! Han hade nån liten irriterande jävel med sig som räkte mig till knäna ungefär och som verkade ha allmän genitalförvirring. Han var från Happaranda i Dalarna, det ni.

Hade Kaisas studentkort så vi tänkte att vi skulle komma in på fri entré, 23.58 kom vi innanför dörrarna och jag viftade febrilt med kortet, trevliga gubbar i kassan, blev bara 30kr var. Kan man ju leva med!

Fan jag hade ju världens snyggaste outfit, men jag tog aldrig kort min mupp. Mina nya lacktights, ett vitt långt linne och mitt breda nitmidjebälte. Sen så var jag inte så stylad i övrigt men en tjej på toan sa att jag hade härligt hår iaf, tumme upp!

Nu ska jag sitta på balkongen och äta frukost och läsa min underbara shopaholicbok!

Kommentarer
Postat av: andres.

haha. happaranda... han var stormförtjust i dig helt enkelt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback