Getting FIT bitches

Woho vad jag är duktig!

Igårkväll efter jobbet drog vi iväg till klätterhallen och körde typ 1½ timme, klarade en ny led som jag inte klarat förut. Gustav sa att jag har blivit jätteduktig och har bättre rytm nu. Kan nog stämma för jag är inte lika rädd för att ramla ner och dö nu så jag vågar chansa lite mer. Körde lite i gymmet också, asskönt.

På vägen hem kände jag att jag var tvungen att träna mer, var trött i musklerna men inte i kroppen eller hur man ska säga, jag vill att detska svida i lugorna när man tränar typ. Så drog ut och sprang med Zion, blev typ 1,46 km enligt
Map My Run, kändes asbra så bestämde mig för att ta en runda nu på morgonen också, blev typ 1,81 fast jag sprang inte hela vägen, då skulle jag få astmaanfall och dö. Men körde powerwalk, sen kuta jag allt jag hade, powerwalk, kuta, ja ni fattar. Känner mig så jävla pigg!

Har tvättstugan ikväll men sen blir det ut o springa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback