Garderobsrensning

Usch va vemodigt det är, men jag kan ju inte ha kläderna längre, en del har jag knappt använt häller. Och jag behöver mer plats i garderoben. Får ju knappt igen dörrarna på linneskåpet i sovrummet. Men det är svårt!

Börjar med en del, får försöka rensa ur mer sen, nu är det för tungt att plocka bort mer. Speciellt en tröja, som egentligen är för liten... men ååh jag tycker om den. Använde den en gång förra sommaren, senast innan det vet jag inte ens.

Föresten blev jag lessen nyss, köpte en ny tröja häromdan som jag direkt fick en fläck på... den gick inte bort i tvätten.'( Ska gno in lite vanish och tvätta den igen. Buhu, fan en mjukiströja för 200 som jag egentligen tyckte var för dyrt, o så förstörs den direkt. Blä.

Fan nu blev jag läsksugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback