Feeling not so glorious

Idag är jag inte på lika strålande morgonhumör som igår.

Drog o klättrade efter jobbet, sen satt jag en stund på motionscykeln, gjorde situps på pilatesbollen och sist lite armhävn ingar, så jag blev riktigt genomkörd. Strechade också en hel massa, känns som mitt problem med benet har börjat släppa, nu kan jag strecha och det gör ont. Förut gjorde det mer ååh herre min skapare!-ont. Ta i trä, annars lär det väl knäcka till igen...

Efter en dusch såg jag fram emot en proteinshake till kvällsmat, men nä då fanns ingen mjölk och klockan var efter elva så jag vill gärna inte äta nån vanlig mat då. SÅ fick gå o lägga mig hungrig, och jag är ett litet monster när jag är hungrig. Först hitta jag inte mobilen, då fick jag tokspel på det. Sen hittade jag inte borsten jag haft i sängen tre minuter tidigare, då fick jag spel på det. Sen halka jag på Gustavs jävla simfötter. Då fick jag tokspel på honom. Gustav märkte att jag var uppenbart irriterad (det slog nästan eld ur munnen på mig) och försökte lugna mig med lite ljuva ord. Muttermutter och så somna jag.
Det är fan inte bra o somna i ett sånt state. Man blir inte riktigt utvilad.

Menmen, idag ska jag jobba, sen ska jag på stan och sen ska jag tillbaka till jobbet. - *jippie*

Fan vad trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback