Evelina el Fakir

Då har jag äntligen beställt hem en sådanadära spikmatta som ska vara så underbart bra för kroppen.
Har varit jättesugen på en men de kostar ju fan 700 på stan, men nu hittade jag den för 499 på Marrakezech så passade på att slå till.
Har ju ryggbesvär och sådär så får hoppas att den hjälper, får rysningar bara jag tänker på hur skönt det säkert är.
Gosia hade hört att det tydligen ska vara bra för ämnesomsättningen om man använder den regelbundet, yay för det!

iiih hoppas den kommer snart!

För övrigt har jag gjort cirkus 500+ situps idag. Det ni biatches! Massa armhävningar och jobbiga tricephävningar. Uuuh de är så jobbigta. Men fan va snygga armar jag kommer få! La föresten märke till att mitt fett över mellangärdet är jättemjukt, det borde ju vara lättare att bränna då? Eller? Hur som helst har jag tamefan världens bergvägg... ja under fläsket, men ändå! Vänta ni bara tills magen slimmat av och mitt sexpack framträder. Fan va avundsjuka ni kommer bli!

Nu ska jag läsa på om min nya spikmatta (övertyga mig själv om att det var värt 500kr med andra ord haha)
Läs mer om mattan
häääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback