En viskning i natten

Idag har varit en lång dag. Undra på det.

Gick en rejäl långpromenad innan frukost med vår lille hund. Sen blev det hem och snygga till sig, drog en sväng på stan och köpte en påskpresent till Ludvig. En jättesöt t-shirt från lindex med slips och hängseltryck på. Hur snygg som helst men glömde fota den:(

Cyklade upp till mormor, riktigt skönt cykelväder!

Fick hur mycket kakor som helst  till kaffet. Menmen, jag hade ju faktiskt motionerat! Dessutom cyklade vi hem också!

Blev en långpromenad med
Caroline till kvällen också, lite längre än den imorse tillomed. Kändes bra men fy fan vad trött i benen jag var efter att ha burit runt på fotvikterna! Fan va snygga ben jag ska få! När jag kom hem hade Gustav gjort tacos till mig, satt riktigt fint! Men jag längtar efter grillat!

Dags att sova snart. Upp och jobba imorn! Jippie!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback