En del mornar är underbara

Dock inte denna, sovit lite halvtaskigt inatt, tror min hårinpackning krupit in i hjärnan för jag sov med den och nu känns det geggigt i hela skallen. Giza kom o väckte mig halv sex med en blöt tass rakt i nyllet på mig. Varför den var blöt vill jag inte ens fundera över. Jaja hon fick krypa in och sova mot min tjocka mage under täcket. Det är det bästa som finns om man är en liten burma.

Har varit i tvättstugan, höll på att få ett nervöst sammanbrott innan jag kom iväg, först tog jag den ena fulla ikae-påsen med kläder, när jag böjde mig för att ta upp den andra så föll massa saker ur den första och så höll det på ett tag. Det måhända att grannarna hörde en del svordommar. Menmen, fick igång de första maskinerna sen gör Gustav resten. Nu är jag fixad o klar, börjar jobba om en halvtimme, så tänkte att jag skulle blogga av mig lite!

Igår var en underbar morgon, vaknade runt 9-10 och kröp tätt ihop med Gustav och låg o luktade på honom. Han luktar så mysigt när han sover. Sen vuxenkramades vi en stund, jag drog iväg och solade sen kom jag hem och gjorde frukost.
Hallon-smoothies för att vara precis! Fan va gott det var! Körde dock sönder min blender... av nån anledning kunde den inte krossa is även om den gjort det förr, så nu är den paj. Tur att vi har en till(men den är värsta ful, inte alls lika söt som min lilla rosa från OBH Nordica!).


Egenkomponerat recept: Is, frusna hallon, filmjölk, en skvätt vanlig mjölk och lite vaniljsocker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback