Dags att samla mina sista krafter!

Woho! Idag är det valborg, vilket betyder att imorn är det 1'a maj vilket i sin tur betyder 3 dagar heeelg! Hoppas det blir riktigt varmt o skönt.

Vi funderar på att cykla upp till ågelsjön på lördag, grilla, klättra och ha det trevligt! And work that ass öfkörse.
Var och klättrade igårefter jobbet, gick rätt bra, var bara jävligt trött! Tog en löprunda med Zion närvi kom hem, det tyckte han var jätteroligt och började galoppera som en tok så jag flög fram bakom honom. Fan vad jag måste sett fjantig ut.
Menmen, fick ner honom i hastighet efter ett tag och då gick det bättre.

Fan vårt tangentbord har fuckat upp sig igen så att mellanslaget lägger ner med jämna mellanrum, får gå tillbaka och fixa hela tiden. Drives me insane.

Usch varför tog jag filoch müsli till frukost? Blädet var jag ju inte alls sugen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback