Dagens bravader

Har fått en hel del motion idag...något som jag vägt upp med an massa chokladtryfflar!

Fick sova ut iaf, det var skönt, sen efter att ha provat diverse brottningsställningar kom vi ur sängen, duschade och åt frukost. Diskuterade vår framtid och var vuxna.
Sen bar det av mot Ingelstad, fan glömde mobilen så kunde inte fota alla mobbade saker vi gjorde.
Gustav och Anton sprang runt som småpojkar i en godisaffär inne på Jula
Evelina: Det är sådanna som ni som gör att det finns stereotyper för karlar
Herregud vad de skulle hålla på med allt, kikare, pannlampor, fiskedrag, you name it. Blev iaf en varsinn pakethållare till mig och Anton, jag köpte ett nytt set med lampor för mina är paj. hittade värsta bling-bling grejjen tyll cykeln, typ en diod man sätter på ventilhatten som lyser upp när hjulet snurrar. Asfränt men jag fick inte köpa det för Gustav för han tyckte att det var fjantigt. Han har nog aldrig sett Pimp My Ride.

Efter montage och lite demolering av pakethållarna så blev det Rusta. Hittade en parfym för 39kr som typ bara luktade vattenfräscht eller va man ska säga. Tänkte att det kan ju va bra att ha på jobbet så man slipper slösa sina dyra och fina parfymer. Köpte en sån tavellist också som ska upp i köket, måste inhandla lite fina kokböcker att ha på, de vi har är inga snygga.

Hittade till tygvaruhuset, jävla fucked up place men hade ju ändå åkt dit så kunde lika gärna köpa tyg. Asdyrt var det. Vem fan tar 35kr metern för tyll? Fuckface. Sen personalen, ingen jävla serviceanda där inte. Stod och diskuterade något som tydligen var jätteintressant, den tjocka tjejen sa att hon inte skulle hinna äta innan hon skulle iväg så hon nog bara skulle ta en glass innan. Jo det lät ju som en bra idé.
Jag blir så omotiverad till att köpa när jag är i sådanna butiker. Jobbar man i nån form av försäljningsanknutet arbete ska man fan uppvakta sina kunder. Åtminstånde inte stå o slöa och se muppade ut när det är massa kunder i butiken.

Jaja, blev en sväng till Sportex där jag hittade nya däck till mitt vrålåk(som ser jättefjantig ut i sin nya pakethållare). Tittade på nya cykelbyxor, fuckers, kostar tamefan 499 för ett par capri från Craft. De jag använder nu hittade jag gratis i Gustavs garderob! Han i sin tur betalade typ 149 för dem för nåt år sen. Hur jävla dyrt kan det vara att sy ett par tights i lycra och sy in en jävla blöja?

När vi kom hem dök min mor+bror upp med vår lille hund, så vi åt mat och fikade.

Aa det var väl vad som hunnits med idag, fram tills mitt kuddmakeri påbörjades. Nu har vi precis sett Lost och smaskat popcorn så magen känns sprängfärdig. Nu blir det tydligen Generation Kill.

Pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback