Då var det bara att ta sig i kragen

Uppe på benen igen, sitter och äter min sedvanliga knäckebrödsfrukost, fy fan jag somna som en stock igår.
Känns inte som jag sovit 8 timmar, snarare typ 4... skulle väntat lite med träningen, drog ju verkligen ur musten häromdan så musklerna var väl inte riktigt helt återställda för fy fan va tungt det var.

Börjar bli bättre nu, vågar mer och förlitar mig inte bara på de bra greppen utan försöker ta lite svårare. När jag bara blir lite lättare så kommer det gå som på räls ska ni se. Svingar mig upp som en jävla apa!:D

Fan vad smuligt det blir av knäckebröd.

Jahaja, sista dan på jobbet denna vecka, slutar tidigt o ska gå på stan och köpa en doppresent till Gustavs kusinbarn som vi ska till imorn.

Tjingtjing!


Egypt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback