398 blåmärken senare

Fan vad jag kämpa hårt idag. Klättrade i typ 3 timmar, är djävulskt mör nu. Sista väggen jag tog var en jättelätt som man klarar på typ 2 minuter, jag trodde jag skulle dö så tungt var det. Fingrarna lydde inte och musklerna skrek. Fy fan. Bangade in i väggen ett antal gånger... mycket kan ha att göra med att Gustav fira ner mig så fort. Sista gången släppta han mig rakt i golvet när jag precis kommit ner på marken med tårna. Jävla schyrrbulle.

Fy fan vad jag lär se ut imorn! Kanke får ha långbyxor på jobbet.

Är sugen på att sätta mig på motionscykeln och pumpa slut på musten i benen också, det är så jävla härligt att duscha av sig o sen sova hur tungt som helst av att man är helt slutkörd. Men det är just det där tunga momentet att sätta sig på cykeln.

Fy fan vad mina biceps pumpar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback