3 fucking mil senare

Woho!

Hade tjockis-ångest förut överhur dåligt jag skött mig sen semestern, fan jag låter mig själv äta massa onödigheter. Speciellt gårdagen var orsak till ångest. Men det löste vi ju med en rejäl cykeltur!

Var skitbra cykelväg hela vägen, förutom den sista lilla bajsbiten där backen stod rätt upp som ett jävla stolpskott och jag trodde att jag skulle döö. Fy fan. Hade varken tagit eller med mig astmamedicin så tog det säkra före det osäkra och gick upp för backen. Det var sjukt tungt det med kan jag säga, fick fan ont i häcken.
Cyklade runt lite och kollade på klätterleder, innan jag tröttnade och vi vände hem. Tog en sväng in på ICA-Maxi på vägen. Fy fan vad jobbigt det var att gå förbi allt vitt bröd som låg och vek ut sig som världens slampor.

Nu ska jag ta o laga mat, Gustav beställde klyftpotatis så får la fixa det, han cyklar ju upp och hämtar Zion hos mormor (min mamma alltså) så det är väl inte mer än rätt. Blir vegeschnitzel, bearnaisås och sallad med massa gottigheteri för min del. Mumma.

Lägger in lite bilder senare, orkar fan inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback