Yo Bitches.

Nä men usch va dålig jag är på det här med att blogga. Jaja nu sitter jag iaf och avnjuter min kalla morgonlatte, är insmord i babyolja och har det allmänt bra. Till frukost åt jag knäckebröd med Västgöta Kloster-ost. Det väckte lite minnen från när jag ock Gustav först träffades och han bjöd hem mig till sig efter en fest, då bjöd han mig på rostade mackor med sån ost på. Han var så söt. Men han ser bättre ut nu, han var lite som en oslipad diamant, men det har jag rättat till!

Igår var jag überduktig och var ute med Zion på en jättelångpromenad, var ute i över en timme iaf. Shake da fläsk. Jag ska bli FIT. Så det då.

Nu ska jag nog ta o fixa mig lite snygg så jag kan flörta med gamla gubbar på jobbet. Det är mysigt. Så Gustv får känna lite competition så att säga:D

-In high heels I feel closer to God.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback