Watch out Bitches of Stockholm - Evelina's coming to town.

Yääy. Då har man gått upp kl 4.15, duschat och smörjt sig i babyolja, laddat upp med proteiner och koffein. Nu jävlar ska det åkas till Stockholm. Jag älskar Stockholm, det är så mysigt. Ska vara viktig på ett möte först men sen är det bara jag och storstan. Lite som S&TC, fast det blir nog inte så mycket åka av. Eller vem vet? Tänkte bränna några timmar på stan och förhoppningsvis inte för mycket pengar. Även om Agent Provocateur butiken känns väldigt lockande:D Om det är något jag älskar så är det finfina underkläder. Gustav tycker inte så illa om det häller faktiskt.

Dags att sminka sig nu när min nya Lumene anti-agingcreme har sjunkit in ordentligt!



Do I love it? Jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback