Vill. Inte. Jobba.

Jaha då vart det lite mer svirande igår än jag planerat. Börjde med lite vin här som blev lite vin hemma hos Gustavs klasskompis som blev lite cider på Palace. Ja så det kan gå. Nu har jag ont i huvet och är konstant bajsnödig, ni vet sådär bakisbajsig. Myys. Frukost blev lite jobbigt så tog mig bara en stor kopp kaffe, ska gå via affären på vägen till jobbet så jag kan få med mig något att äta sen och ännu mer kaffe att konsumera.

Idag lär bli lite körigt också. Är lite underbemannade och folk har en tendens att bara välla in då. Igår krashade vår server efter ett strömavbrott i hela stan så då satt vi med lite bekymmer och räknade allt för hand. Det fick man också ont i huvet av, hmm, det är nog inte alkoholen jag känner av nu, det är allt slagande på räknemaskinerna igår!

Men det är bara att jobba på, le med serviceleendet och tänka på pengarna som tickar in på kontot! Och i eftermiddag ska jag åka till mormor med fika. Usch vad äckligt kaffet blev. Fan va bitter jag känner mig dagen efter, måste jag rycka upp mig så jag blir sådär glittrande trevlig tills vi öppnar.

Nä nu måste jag sätta fart så jag bränner av kalorierna jag intog igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback