Party-Party

Ja ikväll blir det klassfest för Gustavs klass härhemma, blir lite annat folk också eftersom jag också vill ha nån att leka med! Ska iväg o jobba om 45 minuter, lördagar är så sköna att jobba för de bara swochar förbi!

Måste ta o hitta något tjusigt att ha på mig till ikväll, gick en sväng på stan häromdan men jag hittade verkligen inget intressant. Får springa en runda till efter jobbet. I förrgår var
Miss Söderlund här och fixade mig snygg i håret med slingor och en välbehövd klippning. Var lite orolig att hon skulle göra en Anakin Skywalker(Turn to the dark side, mohahah) och klippa av mig allt hår, hon såg bra sugen ut. Men det blev bara en bit kortare som tur var, annars hade jag gråtit. Jag älskar att ha nyfixat hår, det är så mjukt och smidigt, måste nästan göra något snyggt tills ikväll(men det vet vi ju att jag kommer att orka).

På tisdag är det stockholm som gäller. Shit vad nervös jag är, helt ensam och övergiven i hufudstaden. Men min chef rita iaf en väldigt bra teckning åt mig hur jag skulle gå för att hitta rätt. Det är skönt att man blir omhändertagen. Hoppas det är bra väder för då ska jag passa på att glida igenom ZARA och TopShop innan jag åker hem igen, och kanske om man hittar någon bra inredningsbutik att köpa krimskrams i!

Nä men oj nu börjar jag få bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback