Motion och ny tv?

Fan vad duktiga vi var igår, cycklade hela vägen till Elgiganten ute i Ingelsta efter jobbet för att titta på en tv vi tänkt köpa. Den var nedrans snygg men jag är så snål. Jag vill inte att alla pengar bara ska försvinna från mitt sparkonto sådär *poff*. Jag har blivit världens kapitalnörd, jag räknade ut igår att om jag kan fortsätta spara i den takt jag gjort senaste halvåret så ligger jag på runt 40 000 i sparkapital. Och då har jag haft ganska mycket utgifter. Det vill säga att om 5 år skulle jag ligga på 200 000, vilket är perfekt om vi ska köpa lägenhet. Men samtidigt kan vi ju inte ha den pinsamma tv'n vi har nu. Usch. den är pinsam den. Dessutom var jag värsta inne på att ta körkort. Åh jag är så skadad. Jag känner mig som Joakim Von Anka, vill ha massa pengar men inte göra av med dem. 





Men den är ju väldans tjusig!

Modellen är en Philips 42
PFL5603D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback