Invites, bitches

All about the invites, idag har jag varit ledig och passat på att skicka ut inbjudningar till vår sedvanliga halloweenfest. Om du nu sitter där och känner, "men hallå jag fick ju ingen inbjudan!", då är det inte för attdu är en dålig människa, du duger bara inte attkomma på fest hos oss förstår du vännen.


Ska bli så sjukt kul! Måste fixa en ny kamera tills dess bara, Gustav var ute och klättrade i somras och bestämde sig för att kolla om vår kamera kunde flyga, det kunde den inte. Men alla ni inbjudna är välkomna att ta med egna kameror för att föreviga kvällen med. Skulle det nu vara så att du hemskt gärna vill komma men inte fått en inbjudan kan du alltid skicka ett ass-lick mail och böna om att få vara en del av de utvalda.

Nu ska jag försöka hitta en sladd till mobilen så att jag kan lägga upp lite bilder från mitt liv i allmänt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

så jag duger inte :'( buuuhuuuuuu!

gråter en skvätt :P

2008-10-17 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback