Gossip Girl

Jag älskar fan Gossip Girl, men jag bli såå irriterad på hela Serena och Dan grejjen. Va faan kom över er själva! Amagaad.

Serena är så jävla snygg också. Jag ska nog plastikoperera mig så jag ser ut som henne. Och hennes hår! To die for ffs.

En anna sak som jag älskar med GG är kläderna, är värsta inspirerad till att sy upp värsta klänningarna nu! Iih, shoppa också för den delen. Var ju i Stockholm häromdan men hittade inte så mycket jätteroligt, bara massa fina festklänningar som kostade multom. Men Inhandlade iaf höstens snyggaste top på Zara. En vit med korta ärmar och hög hals som man knäppte i bak, sen ett band som gick runt halsen och fram i en stor rosett. Looove it! Till Gustav hittade jag en supersexig skjorta på TopMan(topshop för män alltså), så nu tycker jag att vi har en anledning att gå ut och äta middag och vara sexiga ihop!

Iiih nu ser jag ut som värsta Ursula, glömde bort att jag färgade ögonbrynen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback