Fabulous Sunday

Godmorgon Godmorgon mina nära och kära, men också ni som sitter och småsnokar på min lilla blogg!

Vaknade upp imorse till ett torrt och dystert regnoväder. Det inspirerade mig att ta mig lite varmare kläder. Sen jag mig ut begav för att sola och snygga till mina behag. Till frukost åt vi nykokta ägg på jättegoda knäckebröd, jag måste tänka på vad jag äter för på min mage går det ingen nöd.

Haha va störd jag är.

Lilla söta Lupin välte ner en kruka i golvet, han tyckte minsann att den stod ivägen när han ville sitta i fönstret och titta ut. Zion fick en tom äggkartong att leka med så nu har vi konfetti över hela köksgolvet. Blir till att storstäda sen. Först ska jag snygga till mig och bege mig till stan, måste inhandla lite mer fint till vårt hem, sen ska jag fota massor och lägga upp. Om jag blir nöjd vill säga! Måste hitta några snygga svarta krukor och några växter att ha i, så det blir lite mer liv i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback