Evelina: +7 nördpoäng.

Usch vilken nörd jag är, borde skaffa glasögon och tandställning som matchar min personlighet.

Först så köpte jag en 2 dollarsedel för att dom är jättesällsynta och Gittan hade en i sin kassa, fan vad nöjd jag är. Sen spelade vi bowling. fan vilken sport det är alltså. "Sport" - HA! Fjanteri är vad det är. Stod en tant på banan brevid oss i värsta svettisshortsen och sport t-shirten och bowla med sig själv. visst hon var ju ganska bra men det sång lite fjantigt ut när hon förberedde sig. Jag drämmer bara iväg klotet i hopp om det bästa. Bowling är så jälva larvigt. Men vi hade trevligt ändå, fick lära känna Gustavs nya vänninor lite bättre.

Cyklade upp till mamma med Zion så hon och han fick lite sällskap medan vi var borta, fan vad han drog på, ett tag fick jag fan stånka allt jag hade på min lilla cykel för att hänga med. Han är ju så jävla söt när han springer ochså så jag måste vända mig om o titta på honom hela tiden. Vilket en dag kommer leda till en olycka. Jaja. Nu ska jag ägna mig åt min latte. Den måste jag ge upp snart, usch jag vill inte:( Men jag ska ju bli värsta fit o då ska man dra ner på sånt. Fast värre kommer nog vara att dra ner på osten. När det gäller ost så är jag som en knarkare som älskar sitt missbruk och letar efter anledningar att bli hög . MMMmmmm....ost! Köpte en så jävla god prästost häromdan som var lagrad typ superlänge åååh jag blir helt till mig bara jag tänker på den! Så jävla god! Chesus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback