Designabstinens

Fan vad jag hatar att vår dator lagt av och vi har backupdatorn anno 1876 att leva på, jag har ju inte photoshop! Och skiten lär väl packa ihop totalt om jag försöker lägga in det. Är så less på min bloggdesign och vill lägga upp massa nytt, rått och sexigt. Men nejnej.

Fast Birgitta är väl glad åt det, hon tycker att jag ska vara en förebild åt unga kvinnor genom min blogg, inte använda ord som knulla o sånt tjafs. Men seriously, vem vill inte vara en rockstar som jag?

Fast egentligen är jag ingen rockstar, Gustav säger att jag är en prinsessa. Det är jag faktiskt. En tuff brud i lyxförpackning ska ni veta. Can't touch this.

Är på jävla humör att designa om i vardagsrummet men Gustav tycker inte att det är värt att lägga 2000-3000 på världens finaste lampor, men det är helt okej att lägga 4000 på ett ljudsystem. I call bullshit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback