Äntligen Helg!

Jaa DÅ var det dags för att vila upp sig igen, har varit en ganska omväxlande vecka på jobbet, ena stunden har vi rullat tummarna andra har det varit totalt jävla kaos. Jag fattar inte, ibland kommer ingen in, sen kommer en hel hord med människor invällandes på en gång, och självklart är det nånting som orsakar flaskhals just då. Häromdan satt jag helt själv i kassan med ett fullpackat kundutrymme, kände mig helt trängd, alla andra hade fastnat på annat håll, jag vet knappt vad jag gjorde, det var bara ny kund ny kund ny kund. Så denna helg har varit riktigt efterlängtad.

Drog in tv'n i sovrummet igår och låg i sängen med morotsstavar och ostbricka och såg idol för första gången. Alltså seriöst Kevin banka ju skiten ur alla, han lät ju som vilken väletablerad amerikansk superstjärna som helst. Alice hade bästa låtvalet, fan så grym den låten är ...."Don't go wasting your emoooooootions - Lay all your loooooooove on meeeee"....Lalala! woho! Sen såg jag inte vem som åkte ut, det är ju trorts allt ett jävla fjantprogram man inte kan kolla på. Istället tog jag en dusch med min smarris och myste i värmen. Sen såg vi världens bästa South Park och efter det lite Scrubs sen somnade jag som en liten bebis i Gustavs famn. Han är bra att ha även om jag blir arg på honom ibland.

Idag har jag gått en liten promenad med Zion, men den muppen var på bråkhumör och gjorde ett utfall mot en annan hund så jag blev arg på honom. Sen åt vi mysig frukost och diskuterade den kommande Halloweenfesten. Planerade lite inför dagen, blir en liten shoppingrunda sen en långpromenad med Zion. Fan vad kul det ska bli o ha fest, hoppas det blir mycket folk bara.

Tänkte jag skulle lägga upp lite filmtips till helgen nu, bara för att jag är en sån fin människa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback