Strålande Jul!

iiiih om två veckor, TVÅ VECKOR ska hela lägenheten vändas upponer! Woho! julstöl så det skriker om det!

Har köpt lite nytt ill granen men måste undersökka om jag har en toppstjärna eller inte. Nånting säger mig att jag har en, men jag har ingen minne av att jag köpt den. Hursomhaver, massa fint blir det iaf!


De här tjusingarna har jag köpt på Rusta(som jag älskar)

Har investerat i en ny färgad ljusslinga också, mina jag hade är halvdöda så de behövdes verkligen bytas ut, älskar småljus i granen, både färgade o ofärgade. Så hela granen glimmar! iiih! (ja jag är fjortis vadårå?)

Ska svänga ihop en pysselkväll snart också, så man kan göra fina scrapbooking-julkort, koka knäck, bygga pepparkakshus o allt sånt. Hittade en jättefin sak i nån veckotidning, de hade gjort som dalahästar i pepparkaka med jättefin kristyr på. Det MÅSTE jag också göra! O baka nougatbomber, OMG. Bästa julgodiset som finns. Man hackar typ nötter och mosar ner med cornflakes, sen blandar man det med smält choklad. I den röran doppar man ner nougatbitar, låter svalna o så Voilá! Julens godaste godis! Fan kom på att jag måste frosta av frysen så jag får plats med allt julbak.

Nu blir det Ugly Betty! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback