Nätpedofili

Seriöst, igår på Insider - man blir så upprörd!

Killar som sitter o sexchattar med småtjejer. Vidrigt, vet ju själv att man blev utsatt för sånt men inte lika grovt som att nån sitter o smeker kuken i webcamen. Jag tro inte att killarna riktigt fattar att det klassas som pedofili. De är bara för fula/lata för att skaffa tjejer i sin egen ålder och bearbeta för att få ligga. En 13 åring kan man ju manipulera mycket lättare. Men sen han den där Alexandramannen var ju bara för vidrig, visst han stod för vad han gjort, men han verkade ju inte förstå vad han gjort mot tjejerna. Hans ego var ju helt abnormt.

Jag blev lurad att vika ut mig en gång, blev uppraggad på nån chat o så fick han min msn, sen vad led började han komma in på sina fantasier... tydligen blev han väldigt upphetsad av fötter. Så jag gick med på att skicka en bild på mina fötter för 100 kr(det var han som kom med förslaget) så jag tog ett jättefint sött kort på mina fötter, men direkt när han fått det så loggade han ut! Jag känner mig fortafarande smutsig...och inga pengar fick jag häller!




Den här bilden tog jag i hopp om guld och gröna skogar. Nu har jag lagt det bakom mig och kan dela med mig av min erfarenhet till andra unga tjejer. Visa ingen hud i webcamen!

Fotnot: Har nog gjort både det ena och andra dumma i min ungdoms glada dagar som innefattar både lite naket och lite webcam. Jag ångrar det mesta. Även när det har varit med någon jag känt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback