Me and Britney Spears

Shalala, när jag står i duschen så har jag en märklig tendens att sjunga Britney SPearslåtar. Just nyss sjöng jag en lite rockigare variant av Oops!...I did it again. Jag skulle lätt kunna tjäna pengar på den. Jag och Brittan skulle vara värsta dream-team! Fatta coola vi skulle vara på scen, lixom Madonna släng dig i väggen.

Jag funderar på om inte jag skulle byta karriär och bli popstjärna istället. Jag måste ha en Britneyparfym, antigen Curious eller Believe. Har haft Curiouse förut och älskar den, men är bra sugen på Believe. Gustav tycker att jag har parfymer så jag klarar mig, men jag är ju trött på dem hallå. Dessutom hade Rusta Britney Curiouse 100ml med den där fula väskan till för bara 300. Väskan kan jag ju ge bort i julklapp! Eller lotta ut på bloggen som alla andra fjantar gör.

"Ååh titta på mig, jag har inget riktigt liv så jag bloggar hela dagarna så det ser ut som jag har det..uuuh! iih här har jag en Goodiebag att lotta ut till alla sötizar"

Skaffa ett jobb för fan. Som jag, eller Britney Spears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback