Glorious Friday!

Fuck Yaeh vilken härlig fredgasmorgon jag har!

Är ledig idag så imorse låg jag och Gustav och gosade en hel timme i sängen innan han var tvungen att gå till skolan, så då bunkrade jag upp med frukost framför tv'n och slog på Gossip Girl.... So far so good. Sen satte våra förbannade grannar igång med att byta golv eller något, det är ett jävla liv från taket iaf. Sågar och betongborrar som får hela vardagsrummet att vibrera. Alla laddade dialoger i GG blev till en enda stumfilm, så allt det gottiga försvann. Jävla skit.

Så skönt att när man längtat efter sin ledighet att få den förstörd av hantverkare.

Ska ta och gå ut med Zion såsmåningom, sen blir det lite shopping och städning resten av dagen. Jag som ville njuta av GG!

Imorn är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback