Ett skönhetstips ingen bör vara utan!

Som alla som känner mig sen länge vet, så har jag alltid haft världens problemhy. Men nu har jag hittat ett helt fantastiskt preparat som gjort underverk i nyllet på mig.

Vanlig jävla babyolja!


I know, helt jävla unbelieveable. Man tycker ju att man borde få finnar av det om något, men närå. Min hud har fått världens lyster och jämn ton i hela ansiktet. Så varje kväll när jag tvättat bort sminket tar jag lite babyolja i handen och smörjer in ansiktet o halsen medan jag fortfarande är lite fuktig. blir det lite för oljigt så baddar jag bara med en handduk. Världens fuktbomb fan. Jag älskar fan babyolja. Sen när man har duschat så är det ju så smidigt att smörja in sig lite snabbt innan man kliver ut o torkar sig. Hudlotion tar man ju aldrig sig tid till att smörja in, det blir ju så bökigt när man torkat sig o så ska man smörja in sig så man blir kladdig så man inte kan klä på sig direkt. Har fan aldrig varit så duktig på att smörja in mig sen jag börja med babyolja.

Dessutom står den ju väldigt händigt till i badrummet om man skulle vilja mysa lite med sin karl.

Sen är jag också helt förälskad i min dagcreme, Lumenes VitaminC+. Löööv it, skulle kunna bada i det om jag bara fick plats i burken. Åååh så mumma!

Så för alla som vill bli lite vackrare: Babyolja+Lumene=Hallelulja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback