All out of ork

Fan jag fattar inte, är så jävla trött hela tiden, sat nästan o sov i soffan när mamma var o hälsade på igår. Sen kunde jag inte somna förns 3-4 imorse, och när jag skulle upp var det som någon tappat mig på all energi medan jag sov. Blev lite piggare när jag var ute o gick med Zion, även om det mest var han som var ute o gick med mig, kände mig som en zombie. Blev lite fart på mig när vi kom en meter från en husport och ut kommer en gubbe med sin tax. Usch jag hatar sådanna smygangrepp. Zion tar i från tårna och jag ryteråt honom att vara tyst och sätta sig ner, vilket han ibland och ibland inte lyder. idag var han ganska duktig trots den trängda situationen. Jag behöver inte oroa mig för att bli våldtagen och mördad när han är med iaf, han skyddar mig tillomed mot de ättrigaste av chihuahuaor.

Får nog hälla i mig en del kaffe idag så jag orkar med, måndagar brukar vara riktiga slavdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback