90210

Fy fan så värdelös serie.

V-Ä-R-D-E-L-Ö-S

Laddade ner den när den hade premiär i USA och såg första avsnittet men tyckte att det sög hästballe, men så häromdan fick jag nån total IQ-kollaps och tänkte "fan jag kanske skulle se 90210 i alla fall, jag kanske tycker att den är bättre nu"

Jo tjenare. Fy fan jag stängde av efter ha legat i soffan och plågats i 20 minuter. Jag pallade inte mer. Jag menar folk snackar om Guantanamo Bay, att lida igenom dessa totalt värdelösa avsnitt måste vara värre. Jag kanske kan pitcha den idén till förhörsledare, tvinga fram svar genom att tvångsmata folk med den där skiten.

För alla er som kan skratta er lyckliga över att ha undgått plågan men vill få ett hum om hur cp serien är:

Två tjejer är typ inte kompisar, o ena tjejen ska på dejt så kommer nån o säger att hon andra tjejen är jätteledsen för att hon fått reda på att hennes pappa är otrogen. Då så säger hon första tjejen till sin dejt att hon måste ställa in för att hon måste hjälpa till.

WTF? Seriously, WTF?!?! Hjälpa till med vadå? Dom är inte ens kompisar. Snarare fiender, eller nåt, jag fattar inte ens det.

Om någon jag känner nu mot förmodan tycker om denna serie, så känner jag att tyvärr, nu fick vår vänskap en liten törn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback