Working up bitch

Hade med mig lite tankar och idéer till mötet idag som blev uppskattade, känns bra! Resulterade i lite utökade arbetsuppgifter och nya utmaningar, ska bli väldans spännnande!

Ska till och skriva ut lite papper nu så alla kan få en kopia. Värsta viktig man känner sig haha:D

Ångest idag då,
Hade fel version av schemat hemma idag så jag tyckte det var jätteskönt, två dagar i rad ledigt, passade på att städa och bokade in tid med Caroline. Fick liite ångest när min chef ringde och informerade mig om att jag skulle varit på jobbet. Kan ju gissa om jag fick höra det nu ikväll, fick både en och två pikar, men de var med glimten i ögat så jag behöver ju inte va rädd att få sparken imorn iaf:P

Kändes lite konstigt att komma till jobbet fast jag inte varit där idag, ville nästan sätta mig och ta lite kunder(inte för att det fanns några men ändå!). Visst kan det vara enformigt men samtidigt är det så kul att träffa människor och alla andra grejer vi gör som jag inte kan tala om:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback