Work that ass, biatch.

Jag är så jävla BRA!

Kände mig helt tjock och värdelös förut så jag sa åt Gustav att jag ville gå en promenad när det ändå är så skönt ute, men han ville hällre cykla och det är ju faktiskt skönare.

Så vi hoppade på våra cyklar och begav oss ut för en snabb tur.... som blev en lång tur.
1,9 mil för att vara exakt. MIL.

Fan vad skönt det var, drog ut via östra promenaden, upp hela norra genom Folkets Park, bort förbi kyrkogården och över femöresbron, upp vid pronova ner hela södra promenaden, in i oxelbergen (åkte lite vilse), bort bakom returpunkten, genom smedby, via hageby centrum, bort till Atrium(visade Gustav vart jag växte upp), via Navestadsskolan, tillbaka igen, via brånnestad, bakom hageby, över söderleden, förbi kungsgård och in mot stan, södra promenaden, ner bakom galleriorna och volilá så var vi hemma igen.

Kan lova att jag känner mig fit:D


Utsikt från femöresbron
image362

image363


Kommentarer
Postat av: caroline

Tack för deitt svar! :)
det hjälpt faktiskt för det du sa stämmer ju helt. Jag är nog säker på nu att 1:an kommer med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback