This could be a good day

Sitter här inlindad i en handduk och äter frukost, för de som vill veta: stekta ägg, knäcke och latte.

Vädret känns ju helt okej så hoppas det håller i sig idag så vi kan ut och långcykla ikväl, igår spöregnade det när vi skulle ut... lite mindre roligt. Men vi såg på Breaking Bad istället. Den är rätt bra, och komisk. En gubbe som får reda på att han har lungcancer och vänder upponer på sitt liv men berättar inget för sin familj.  Bland annat  börjar  han producera knark med en gammal elev,  sen händer det en liten olycka som gör honom till ännu värre brottsling... men som gammal kemilärare är inte det något problem!  Värt att se! Omman inte vill ladda ner serien illegalt kan man se den på 6an, typ söndagar kl 21.

Nä nu ska jag ta o sminka mig lite! Är ganska nöjd med min hud nu(ta i trä), men jag har fått två hårda finnliknande saker som sticker ut på varsin sida om hakan. Sexigt. Får se hur jag ska dölja dem på nåt bra sätt...

Aja, pussinuss!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra dag! =)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback