The lost star is back!

Okejokej, jag veet.

Det har varit hemskt tyst här senaste dagarna, vilket främst beror på att jag varit ute i bushen hos svärmor!
Men inte har jag legat på latsidan för det!

Åkte direkt efter jobbet i fredags, bara resan var världens pärs! tog oss på 7 minuter från jobet och upp på tåget, herregud jag har inte skämmts så mycket på länge. Hade jättebråttom så jag bara kasta på mig mina vanliga kläder när jag bytte om, så jeansen hamnade lite långt ner och koftan satt lite på sniskan och inte hann jag byta skor. När vi kom ner till tågstationen var det en minut kvar tills tåget skulle gå, perrongen var helt tom förutom för Anton som stod o väntade på oss. Så vi fick springa för glatta livet för att hinna med. Pinsamt. Jag hatar verkligen att springa bland folk, efter tåg eller bussar eller vad som helst, det är pinsamt! Dessutom halkade mina jeans ner ännu mer så bältet satte sig jättedumt över ljumskarna så jag inte kunde ta ut stegen, dessutom sprang jag på helt platta skor med jättetunn sula och ett jävla spänne runt vristen. Usch. Jag måste sett ut som världens dunderklump spingandes i slow-motion.

Till kvällen åt vi hembakade tekakor och drack te(för ovanlighetens skull). Gustav, Anton och deras nya plastsyster Sara såg hockey och jag läste min kära bok. Sen fick jag och Gustav ett eget hus att bo i under helgen. Woho!

Lördagen spenderades inte helt oväntat med att traska upp till långsjön o fiska. Jag var arbetsledare så jag satt i min brassestol, höll igång elden och var allmänt dryg. Läste ut min kära bok och blev jättelessen. Jag ville läsa mer, jag älskar den!
När vi kom hem hoppde i studsmatta, FYFAN vad kul det är. Kände mig som världens fjortis. Men det var underbart!
Till kvällen blev det att sjösätta båten som vi ska ha jättekul med i sommar. IIiih va fort den gick! Sen lärde vi de små att spela Texas Hold'Em.

Natten spenderades i kärlekens tecken, vi älskade varandra som aldrig förr. Hihi. Det var riktigt mysigt!

Idag sov vi jättelänge, såg på tv, spelade Chicago, åt mat. Sen åkte vi hem och nu ska vi äta carbonara med soltorkade tomater. Mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback