Stöldgods

Stöldgods från Zarah's bilddagbok!

      13 HAR DU:
Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Hoppas det
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Mjae
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: Pinsamnt nog ja,
Skrikit åt en lärare: Hm jo det tror jag
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja usch, blä
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Tror det:D
Snusat: Man har nog stoppat upp en eller två på fyllan... blää
Rökt: Inte on a regular basis, men visst har man varit fjortis!

12 DAGENS:
Klädsel: Svarta byxor, blus och sjal på jobbet, mjukisar och t-shirt hemma.
Frisyr: Bedhead-lockigt-trashigt med svart diadem.
Låt: No One - Alicia keys
Vill ha: Lancôme Mascara
Sjuka: Garageavel
Drog: Choklad och jordnötter
Saknad: Italien
Köp: Vattenmelonsorbet!
Godis: Glass
Attityd: Blondin
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Jag skiter fan i att tvätta håret.

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Meria
Bil: Saab
Kärlek: Storebror Fredrik
Husdjur: Katterna Snobban, Sputnik och Edisson (det var inte jag som döpte dem)
Semester: Spanien
Jobb: Au-pair i Italien
Köpta skiva: Backstreet Boys - Never Gone
Riktiga kärlek: Mattias
Piercing: Naveln
Konsert: Backstreet Boys
Fylla: Fjortis

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Marie kanske?
Personen som du kramade: Gustav
Peronen som ringde dig: Syster Therese
Personen som du ringde: Gustav
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Gustav
Alkoholdrycken: Vin
Bilfärd: Öh, typ för 2 månader sen kanske? hem från Ikea. Vi cyklar i vår familj. Det ni.
Filmen du såg: 27 Dresses
Gången du grät: När Gustav åkte bort och jag fick sova själv
Måltiden: Soppa och knäckemacka

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja som fan!
Våga hoppa bungyjump: Ja, om jag fick choklad.
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Nej usch, blää
Kalla dig själv lycklig: Ibland, speciellt de mornar jag får ligga i Gustavs famn och vara jättegullig
Hellre ta bilden än vara med på den: Neeej!
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50mil: Tror du på det själv eller? Min mage skulle studsa upp och slå mig i nyllet så jag skulle bryta näsan efter 100m.

8 VAD:
Gör du just nu: Sitter vid datorn?
Ska du göra imorgon: Jobba, flörta med gamla gubbar och laga mat.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: men ååååh!
Har du med dig in på bion: Cola Light och popcorn såklart!
Är det för färg på dina byxor: jag har inga byxor på mig?
Är det för väder hos dig just nu: Natt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen eller rumpan, beroende på hur han står.
Skulle du göra om du vann på lotto: Åka till Afrika, sola, bada, dyka, åka på safari och djuphavsfiska med Gustav.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Handduk
2. Hårtofs
3. Nagellack
4. Ansiktskräm
5. Inga trosor
6. Ingen BH
7. Inga skor

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Inte vad jag vet
Använder du huvtröjor: Nä
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nää
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Alla vill ha mig

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Soluppgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: Ingen aning
Sova på sida, mage eller rygg: Sidan
Kramar eller kyssar: Choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback