Söndags cyckeltur

Efter en sväng på stan tog vi en välförtjänt fika på Waynes Coffee som dessutom har rättvisemärkt kaffe, plus i kanten där! Sen begav vi oss hem, tog på oss sexiga cykelkläder, Gustav avslöjade att han brukade köra utan kallingar i sina cykelbyxor när han var på cyckelsemester, sen begav vi oss ut på cyckeltur. Först via hamnen och Ostindefararen, sedan runt lite grann, förbi Kneippen och Motala ströms vackraste delar.

image409




Här vill jag bo!



image415

Hold on hard to your love

Haha såg inte förns jag la upp bilden vart jag höll om Gustav. Men han klagar inte!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Visst var Götheborg häftig?

Snygga solbrillor förresten, jag har samma modell. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback