Presenter!

Idag har varit en bra dag.

Min chef kom hem från kina med presenter, Alex kom förbi på lunchen så vi gick och åt vattenmelonsorbet på glasstornet, till fikat fick jag hembakad morotskaka(som är bland det godaste som finns) av vår nya kollega.

Gustav kom och överraskade mig med att vänta utanför jobbet när jag slutade. Men jag såg inte honom så efter att ha väntat en kvart gick han hem. Det var lite synd. Blev kavr en halvtimme länge eftersom jag precis skulle stänga och så kommer en kund som inte ska ha det vanliga som tar 1 minut... utan drog ut typ 20 minuter. Sen var det kaos med kunder som varken kunde engelska eller svenska och telefonen ringde hela tiden. Kom iväg en halvtimme sent men jag har ju nära hem som tur är!

Sen när jag kom hem låg min nya bok på köksbordet! *wiiie*


image370
En  Shopaholics Bekännelser och chopsticks i rosa sidenfodral à la Kina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback