Nöjd!

Fan jag är så nöjd över mig själv idag!

Min hud såg rätt fräsch ut så jag sminkade bara ögonen lite och tog bara foundation på några röda småfinnar. Och jag visade mig bland folk, utan att skämmas! Kännde mig nästan snygg faktiskt!

Är lite röd på näsan, man ska ju inte vara i solen utan starkt solskydd när man går igenom en aha-behandling, märktes ganska väl att huden är jättekänslig, varken Anton eller Gustav hade fått nån färg och de var mer i solen än jag. Längtar tills jag kan börja sola igen så jag får lite färg till sommaren. Ska införskaffa Aloe-Vera Gel att smörja ansiktet med. Blir så sjukt skönt.  Funkar jättebra att svalka solbränd hud som att återfukta som dag och nattkräm. Love it. Fick en flaska Aloe-Vera Serum till aha-behandlingen men slog sönder den ganska snabbt, men på kicks hade de någon bra kräm för både kropp och ansikte. Skulle vilja ha den nu, bränner lite på kinderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback